Då var det dags igen!

Dags att väcka upp bloggen igen. Förseningarna har återigen börjat bli för många och långa på min sträcka.
I går hoppade jag på ett regionaltåg 17.44 via Nyköping istället för min ordinarie X2000-avgång 17.21.
Kunde kliva av på perrongen ca en timme senare än vanligt. Dock tidigare än vad mitt vanliga tåg kom till Nrkpg, strax efter 20 om jag såg rätt.

I morse skulle jag ta 08.04, men det var över en timme försenat. Hoppade istället då på 08.24. Trångt som i en sardinburk, eftersom alla pendlare ville/måste till jobbet.



Å andra sidan har SJ:s pendlare norrut inte det lätt heller:
Besvärligt i tågtrafiken
Inte heller västerut:
Passagerare fick byta tåg på spåret

Kommentarer
Postat av: sandra

Men hata trånga tåååg!!!

2009-09-10 @ 19:09:02
URL: http://sirax.blogg.se/
Postat av: Cecilia Rydell :)

Hej! Nu har jag en tävling i min blogg! Väldigt enkel, läs mer på www.ryds.blogg.se och se vad du vinner :)1a pris är en design som du får bestämma hur den ska se ut, gratis! / www.ryds.blogg.se

2009-09-10 @ 19:22:50
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0