Svar från SJ:s kundombudsman

Har fått svar från SJ:s kundombudsman på min fråga om vad man gör för att åtgärde de ständiga förseningarna. Så här skriver man:

Hej,

Tack för att du har kontaktat SJ Kundombudsman.

Vi beklagar uppriktigt de trafikstörningar som du har drabbats av i samband med dina resor. Många av de mindre förseningarna på den här sträckan, beror på det fortsatta arbetet i Graverforstunnlarna. Tidtabellen som gäller just nu är tyvärr inte anpassad för detta arbete, då det från början var tänkt att arbetet skulle avslutas under sommaren.

Om du har möjlighet att återkomma med mer information kring vilka tåg du brukar resa på, kan vi ta detta vidare till ansvariga och se mer exakt vad förseningarna orsakats av.


Med vänliga hälsningar


Sofie Fjellman


Enligt uppdrag av

Thomas Kjellgren - SJ Kundombudsman

Det är väl bara att börja föra bok över alla signalfel, blockfel, dörrfel och tågfel man utsätts för i sin pendlande vardag.
Eller enklast är kanske bara att skicka länken till den här bloggen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0